top of page

Pazar

Kamp programımızın ilk günü.. Saat 09:00, 11:00 ve 13:30 da otogardan kamp alanına üç servisimiz var. 15:00 da başlayan, tanışma ve bilgilendirme amaçlı bir araya geldiğimiz KAMP BRİFİNGİ'ne kadar tüm misafirlerimizin kampa ulaşmasını ve yerleşmesini sağlıyoruz. Saat 16:00 da, yaklaşık 25 dakikalık (1100 metre) bir yürüyüşle orman içindeki patikadan Ölüdeniz'e iniyoruz. Dileyen konuklarımızın denize girebilmeleri için günümüzü Belcekız plajında geçiriyoruz. Saat 19:30 da araçlarımızla kampa geri döndükten sonra akşam yemeğimiz saat 20:30 da. Yemekten sonra, brifing için tekrar toplanıyoruz. Aktiviteler ve program hakkında bilgi verildikten sonra, tatil programınızı belirliyoruz.. Ve artık yorucu bir haftaya başlamak için, fırsatınız varken, güzel bir uyku çekebilirsiniz!!

Pazartesi

Kahvaltı saat 7:30 da başlıyor. Kahvaltıdan sonra jeeplere binip coğrafyayı tanıyarak Saklıkent Kanyonu, Lycian ve Xanthos antik kentlerini gezerek bölgenin tarihi öğreniyoruz. Verilecek öğle yemeği arasından sonra akşama kadar JEEP SAFARİ turumuza süprizlerle devam ediyoruz. Akşam yemeğinden sonra kamptaki ilk KAYNAŞMA PARTİSİ başlıyor ve ne zaman istersek o zaman bitiyor.

Salı

Kahvaltının hemen ardından kamptan mağaraya olan YÜRÜYÜSümüze başlıyoruz. Ölüdeniz'in nefes kesen manzarası eşliğinde 550m rakımdayürüyüşümüze devam edip mağaraya ulaşıyoruz. Mağarada fotoğraflarımızı çekip ardından da kampa dönüyoruz. Öğle yemeğini kampta yedikten sonra TEKNE TURU için kamptan ayrılıyoruz. Akşam yemeğimizi ölüdeniz koylarının muhteşem manzarası eşliğinde teknede yedikten sonra kampa dönüş saatimiz 24:00.

Haftalık program

Cumartesi

Ne yazık ki kampta "vedalaşma" zamanı :( Kahvaltıdan sonra sizleri uğurlamaya başlıyoruz... Tabi ki bir sonraki buluşmaya kadar :)

Cuma

Kahvaltının ardından, PAINTBALL heyecanı başlıyor. Gruplara ayrılıp çam ormanı içinde özlel hazırlanmış parkura gidiyoruz. Öğle yemeğini kampta yedikten sonra Ölüdeniz koylarında DALIŞ keyfini tadabilmek için kamptan ayrılıyor ve kendimizi denizin derinliklerine bırakıyoruz. Akşam yemeğinden sonra saat 22:00 de VEDA PARTİSİ başlıyor! Sabahın ilk ışıklarına kadar sürecek parti canlı müzik, sanat atölyelerinin sergileri ve şovları, ayrıca sürprizlerle dolu.

Çarşamba

Kahvaltı saat 9:00-10:00 arasında. Bugün ilk programımız olan flyfox için kamptayız. İstasyonlar halinde FLYFOX parkurunda yarışa başlıyoruz. Öğle yemeğini kampta yedikten sonra YAMAÇ PARAŞÜTÜ için kamptan ayrılıyoruz. 2000m yükseklikten kendimizi büyüleyici Ölüdeniz manzarasıyla birlikte boşluğa bırakıyoruz. Dileyenler uçuş sonrası iniş yaptıkları Belcekız plajında denizin tadını çıkarabilir. Kampa dönüp akşam yemeğini yedikten sonra kendimizi dilediğimiz kadar sürecek olan gece eğlencesine bırakıyoruz.

Perşembe

Kahvaltı saat 7:30 da başlıyor. Kahvaltı ardından Dalaman Çayı'nda rafting için araçlarımızdaki yerlerimizi alıp yolculuğumuza başlıyoruz. Günümüzün tamamını Rafting aktivitesine ayırdık. Akşam yemeği için kampa uğramadan lagüne geçiyoruz. Yemeğimizin hemen ardından lagünün dingin suyunda süprizleriyle GECE KANOSU aktivitesine başlıyor. Kumsalda muhabbet edip yıldızlar eşliğinde günümüzü sonlandırıyoruz.